Tellimistingimused

Tellimuse esitamise üldtingimused:

  • Tellimuse tegemise eelduseks on ürituste piletite olemasolu tellimise päevaks
  • Tellimus võetakse vastu kuni 1 ööpäev enne üritust
  • Tellimus loetakse vastu võetuks pärast tellimuse tasu laekumist Kontserdimaja arvelduskontole. Kontserdimaja teenindus kinnitab tellimuse e-posti teel ning edastab Teile laua numbri
  • Tellimuse eest tasutud ettemaks ei kuulu tagastamisele, välja arvatud ürituse ära jäämisel korraldaja süül ning juhul, kui klient loobub asenduspiletitest ürituse uuele kuupäevale. Sellisel juhul tagastatakse tellimuse eest tasutud ettemaks täies ulatuses Tellijale tema poolt saadetud kirjaliku avalduse alusel
  • Avalduse saab esitada 5 tööpäeva jooksul alates ärajäänud ürituse päevast e-posti aadressile: teenindus@kontserdimaja.ee. Hiliseimaid pretensioone ei arvestata.

 

GRUPITELLIMUS

NB!! Kontserdimaja administratsioon ei vastuta ühegi mistahes Ürituse sisu või korraldusega seotud probleemi (s.h. muudatuste, ärajäämiste, ebaõnnestumiste, sündmust puudutava, kuid eksitava info levitamise jne) eest. 
Kogu eeltoodud vastutuse kandjaks on üksnes Ürituse Korraldaja.

Administratsioon töötab E-R 9:00-17:00
Telefon: +372 61 55 113
teenindus@kontserdimaja.ee