Tellimistingimused

Tellimuse esitamise üldtingimused:

  • Tellimuse tegemise eelduseks on sündmuse piletite olemasolu tellimise päevaks
  • Tellimus võetakse vastu kuni 1 ööpäev enne sündmust
  • Tellimus loetakse vastu võetuks pärast tellimuse tasu laekumist Kontserdimaja arvelduskontole. Kontserdimaja teenindus kinnitab emailiga tellimuse ning edastab Teile tellitud laua numbri
  • Tellimuse eest tasutud ettemaks ei kuulu tagastamisele, välja arvatud sündmuse ärajäämisel korraldaja süül ning juhul, kui klient loobub asenduspiletitest sündmuse uuele kuupäevale, tagastatakse tellimuse eest tasutud ettemaks täies ulatuses Tellijale tema poolt saadetud kirjaliku avalduse alusel
  • Avalduse saab esitada 5 tööpäeva jooksul alates ärajäänud sündmuse päevast e-mailile: teenindus@kontserdimaja.ee. Hiliseimaid pretensioone ei arvestata.

 

GRUPITELLIMUS

NB!! Kontserdimaja administratsioon ei vastuta ühegi mistahes Sündmuse sisu või korraldusega seotud probleemi (s.h. muudatuste, ärajäämiste, ebaõnnestumiste, sündmust puudutava, kuid eksitava info levitamise jne) eest. 
Kogu eeltoodud vastutuse kandjaks on üksnes Sündmuse Korraldaja.

Administratsioon töötab E-R 9:00-17:00
Telefon: +372 61 55 113
teenindus@kontserdimaja.ee